Bikinin Askısı, Geldi Yolun Yarısı

Aslıhan Yaşarlar tarafından tarihinde yayınlandı

Tatille ilgili çıkarımlarım var a dostlar. Bize ne deme. Sana neyse burada işin ne? Git gündemi oku, para piyasalarına bak, petrol varil fiyatlarını takip et. Sana hiçbir zaman aydınlanma vaat etmedim. Gülümseyebilirsen, ya da çaktırmadan içinden “aha da ben” diyebilirsen yanına kar. Hepsi bu.
Orta yaşta tatilin sıkıcı yönleri çok. Nerden mi biliyorum. Yok yahu ben ne bileyim. Ben arkadaşların yalancısıyım.

16 yaşında Tatil öncesi çığlığı:
Ama Melissa’nın annesi babası yalnız tatil gitmesine izin veriyor onlar evde kalacak Melissa yalnız gidecekmiş. Siz niye beni rahat bırakmıyorsunuz? Hayat adil değil.
36 yaşında tatil öncesi çığlığı:
Ama Melissa’nın selülitleri ve göbeği spor salonunda kalacakmış. Melissa yalnız gidecekmiş siz niye beni rahat bırakmıyorsunuz. Hayat adil değil.
Dubanın ötesinde kayalıklara yakın ayağını taşa çarpıp kalan genç kızı kurtaran Adonis beyefendiyi seyrederken
16 yaşındaki iç ses: Ulen nerde bu kaya? Ver koordinatları bacım. Abi beni de kurtarsın.
36 yaşında iç ses: Ben de bulsam kayayı. Ama beni öyle kucağında kaç metre taşıyabilir ki? Spor salonuna devamsızlık etmeyeydim iyiydi. Ulen taşısa bile ya ayılınca bana “ablacım iyi misin” diye sorarsa? O zaman o kayayı yine bulur, bu sefer hırsımdan kafa üstü çivileme dalarım. En iyisi hiç girmeyeyim bu topa.

Her daim gittiğin plajla ilgili yorumlar:
16 yaşında: süper bir yer. Arkadaşım yaz aşkı yaşayacaksan oraya gideceksin. Ben hayatta vazgeçmem. İnsanlarla tanışabileceğin ama nezih bir yer. Düzgün insanlar yani. Teklif çok ısrar yok. Gönlüne göre bulursan takılırsın.
36 yaşında aynı plaj: Valla süper bir yer. Çok Nezih ne yan bakan var ne rahatsız eden. Yok yahu ben de iş bitmiş değil. İnsanlar nezih.(?)

16 Yaşında seninle plaja gelen sevgiliye dırdır. Off bi kere de yalnız gideyim. Ne kitabımı okuyabiliyorum ne mısırcıya seslenebiliyorum. Kıskançlığın da bir sınırı var yani.
36 yaşında yalvardığın halde seninle plaja gelmeyen sevgiliye dırdır. Ya hiç mi merak etmiyorsun bu kadın saatlerce napar yalnız diye? Ya bir kerecik gel. Sırtımı yağlasın diye mısırcıya mı sesleneyim. Aaa şuna bak, aklına kurt bile düşmedi. Bana mı çok güveniyorsun, yoksa ben de iş bitti benim mi haberim yok?

Yaz akşamı şezlong veya kayalıkta romantizm fikirleri:
16-26 arası: Denizin kokusu, sesi, yukarıda mehtap, hafif bir meltem. Boyunda, dudakta ufak buseler… Muhteşem bir geceydi asla unutmayacağım. Gerçi bana eski sevgilisine hitap ettiği gibi bebeğim dedi ama olsun. Nasıl? Erkekler karıştırmamak için mi dillerini bu hitaplara alıştırır diyorsun. Yok ya, Berke yapmaz öyle şey.
36 yaşında aynı kayalık, aynı meltem, aynı mehtap. O neydi ya? Evimiz barkımız yok mu bizim. Popomuza kayalar bata bata öpüşülür mü? Hem bi düşsek en iyi ihtimal bir bacak kırılsa ne dicez millete? Liseli ergenler gibi kayalarda öpüşüyorduk mu diyeceğiz. Geç ya. Alırız bi dvd kaparız ışığı al sana romantizm. Kayalarda öpüşmek nedir gözünü seveyim. Ama nolur gözünü de yatakta seveyim. Çeşitlenmeyelim kayaydı, mehtaptı, şezlongtu. Koyarız masaya şarabı, müzikte olur. He istersen çiçekte getiririm bak gelirken. Sen yaparsın mezeleri o konuda bir numarasın. Gerçi sonra elindeki soğan sarımsak kokusu bir süre çıkmıyor ama ben burnumu tıkar 10 dakikada romantizmi bağlarım. (?)

Yıllardır gittiğin plajdaki bar/çay bahçesi/manav vb hep aynı kalsa bile….
16 yaşında muhabbet: Bayılıyorum buraya denizi güzel, manzara süper. Bira da bu mekana bu fiyata gayet uygun. Selfie ile ebedileştirelim bu anı. Dibini görmeyen sevdiğini göremesin selfiesi.
36 yaşında muhabbet: Domat pek ucuz ve mis kokuyor. Kokla bak kabuğundan ben doğalım diye bağırıyor. Özcan canım, dönerken bir kasa bagaja atalım unutmayalım. İstanbul’da parasıyla bulamazsın böylesini.

Plajda güneşlenirken:
16 yaşında askısız bikininle güneşlenirsin. NOKTA.
36 yaşında taşıma kapasitesini arttırmak için mecburen askılı tercih ettiğin bikinin askılarını çıkarıp elinle koruya koruya ateş üstünde dönen kuzu çevirme misali döner de dönersin. Yoktur öyle beach volley oynayayım da her yerim eşit yansın hikayesi. Dene bak millet voleybol mu seyrediyor yoksa senin toplar potada mı dışarıda mı onu mu seyrediyor? Kız sakın deneme ben denedim. Rating rekoru alırsın.

Senin askı izin yandı mı bilmem ama benim içim yandı, darlandım. Nerden girdim ben bu sulara? Bana ne sanki? 36 olanlar düşünsün. Ben daha alnımdaki ergen sivilcelerini sıkıcam. Hadi eyvallah.
Anladın sen onu. Öpüyorum yanacıklarınızı. Yalnız sakal traşı olmamış beyler ve bıyığı olan hanımlar geri dursun. Artık hatırlattırmayın bana. Şu traşınızı olun da gelin.


0 yorum

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir